computercentrale.be werkt met professionele pakketvervoerders om uw bestelling snel en zorgvuldig af te leveren.

Van zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een bericht met de verzendinformatie. Omwille van de waarde van de pakketten, dienen deze afgetekend worden voor ontvangst. In geval van afwezigheid, zal een tweede aanbieding voorzien worden of de mogelijkheid om uw bestelling op te halen in een ophaalpunt in uw buurt.

Onze vervoerders hebben de uitdrukkelijke instructies om geen pakketten onbewaakt af te leveren aan voordeuren of garages, dit wegens het risico op diefstal.

Leveringstermijnen

Bestellingen van producten in voorraad worden geleverd volgens de termijn aangegeven op de productpagina. U ontvangt een bericht per e-mail op het ogenblik dat uw bestelling verzonden is, met de verzendinformatie, naam van de pakketvervoerder en traceernummer.

Voor producten niet in voorraad kan de vermoedelijke leveringsdatum nagevraagd worden bij onze klantenservice via het contactformulier.

Verzendingskosten

computercentrale.be heeft zich toegelegd op het snel en zorgvuldig afleveren van uw bestellingen. Wij besteden verder veel zorg aan het verpakken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling. Alle bestellingen worden verzonden met een professionele pakketvervoerder en een traceernummer. De pakketten dienen bij de levering afgetekend worden voor ontvangst. Wij maken gebruik van de diensten van pakketvervoerders DPD, DHL, GLS, PostNL, bpost en UPS. Op het ogenblik van verzending ontvangt u het traceernummer van uw bestelling.

Hiervoor rekenen wij een verzendingskost aan die afhankelijk is van het land van bestemming (prijzen excl. 21% BTW):

België € 5,74
Nederland € 5,74
Luxemburg € 5,74
Frankrijk € 20,04
Duitsland
€ 17,76
Italië € 24,77
Spanje € 26,95
Portugal € 25,54
Slovenië € 30,00
Slowakije € 30,00

In geval van palletlevering wordt in uitzonderlijke gevallen (bvb. bepaalde Large Format Displays) een extra transportkost aangerekend. Deze zal steeds zichtbaar zijn in uw winkelwagentje alvorens af te rekenen.

Defecte producten en Retouren

computercentrale.be streeft naar 100% klanttevredenheid en naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Daarom leveren wij uitsluitend kwaliteitsproducten van gerenommeerde fabrikanten.

Het kan echter gebeuren dat een defect of verkeerd product geleverd. Gelieve in dit geval meteen contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk de nodige stappen ondernemen ter vervanging of herstelling van uw toestel.

Als consument heeft u het recht om mee te delen dat u afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief, binnen veertien kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst. Uitzondering hierop zijn de verzendingskosten die steeds ten laste vallen van de koper of producten die op maat van de consument zijn geleverd. Zodra wij het artikel retour ontvangen hebben krijgt u het aankoopbedrag terug.

Voor de volledige voorwaarden met betrekking tot leveringen en retourneren, gelieve Artikel 4 van onze Algemene Voorwaarden te raadplegen.